اشتراک‌گذاری

تزریق بوتاکس بدون درد در کلینیک زیبایی دکتر محمدی

آیا تزریق بوتاکس درد دارد ؟

تزریق بوتاکس پر تقاضا ترین پروسیجر زیبایی در سراسر جهان شناخته شده است که بیشتر از دو دهه از دریافت تاییدیه های غذا و داروی آمریکا برای این ماده نیز می گذرد.

یکی از مهمترین دغدغه های زیباجویان پس از اطمینان از داشتن مجوز، نگرانی و ترس از درد تزریق می باشد که این نگرانی به طور کم و بیش میان تمام افرادی که قبلا تزریق داشته اند یا برای اولین بار قصد تزریق دارند، وجود دارد.

چرا تزریق بوتاکس در کلینیک زیبایی دکتر محمدی بدون درد است ؟

کلینیک زیبایی دکتر محمدی به عنوان یکی از بهترین کلینیک های زیبایی تهران مفتخر است با استفاده از تکنیک ها و دقت به این موضوع، تزریق بوتاکس را برای مراجعین و زیباجویان تقریبا بدون درد انجام دهد به نحوی که بر اساس مطالعه ای که در کلینیک انجام گرفته است، از میان ۱۵۰ مورد تزریق بوتاکس، به صورت مکتوب نظرسنجی شده و به طور متوسط به میزان و شدت درد تزریق نمره 1.6 از 10 داده اند. یعنی اگر 10 از 10 بیشترین میزان درد تزریق و 1 از 10 کمترین میزان آن باشد، تقریبا برای همه افراد این تزریق، تزریقی بدون درد قلمداد می شود.

درحالیکه از بین همین افراد، ۹۶ نفر قبلا سابقه تزریق بوتاکس در سایر مراکز داشته اند و متوسط نمره دردی که به تزریقات قبلی در سایر مراکز داده اند 3.6 از 10 بوده است. این مطالعه کاهش چشمگیر درد در کلینیک زیبایی دکتر محمدی را به وضوح نشان می دهد که با توجه به موارد زیر کاملا معنا دار می باشد :

  • استفاده از برند های معتبر و مجوز دار بوتاکس
  • استفاده از سوزن انسولین BD آمریکایی برای تزریق بوتاکس
  • علامت گذاری صحیح قبل از شروع به کار
  • پیشگیری از برخورد سوزن به نواحی دارای اعصاب حساس به درد
  • استفاده از یخ خشک برای هر نقطه قبل از تزریق
  • توجه به آستانه تحمل درد افراد و انجام بی حسی اختصاصی بر اساس میزان آستانه تحمل هر فرد
  • مصاحبه و مکالمه با بیمار حین تزریق و اطمینان بخشی به مراجعین در خصوص بدون درد بودن این پروسیجر

عوامل متعدد دیگری نیز در ایجاد این رضایتمندی کامل دخیل هستند که از جمله آنها می توان به محیط آرامش بخش کلینیک، برخورد مناسب پرسنل با زیباجویان، نظم در پذیرش و …. اشاره نمود.

در اینجا لازم می دانم توجه شما را به یک نکته مهم جلب کنم !

رقیق سازی اصولی و استاندارد بوتاکس !

یکی از نکات مهم در رقیق سازی بوتاکس بعد از دقت به حجم و پروتکل رقیق سازی و نگهداری در زمان معین شده از طرف شرکت سازنده، استفاده از سرم نرمال سالین بجای آب مقطر و سایر مواد برای رقیق سازی است.

متاسفانه در بسیاری از مراکز شاهد آن هستیم که به اشتباه از آب مقطر برای رقیق سازی استفاده می شود که این امر موجب ایجاد درد بسیار زیادی در تزریقات بوتاکس می گردد. از سوی دیگر بعضا رقیق سازی با دوز های نامناسب و غیر اصولی انجام می شود که همین مساله عاملی بر عدم تاثیر بوتاکس و ایجاد درد در هنگام تزریق می گردد.

از سوی دیگر استفاده از لیدوکائین تزریقی در هنگام رقیق سازی بوتاکس نیز ممنوع است چراکه با خنثی سازی اثر بوتاکس، علاوه بر کاهش ماندگاری بوتاکس می تواند فرد را دچار عوارض ناشی از واکنش های حساسیتی و آلرژیک کند.

در انتها لازم می دانم به تمامی افرادی که قصد تزریق بوتاکس در کلینیک زیبایی دکتر محمدی را دارند، توصیه ای کاربردی داشته باشم.

یخ را جدی بگیرید !

استفاده از یخ قبل از تزریق و سپس در پایان تزریقات موجب کاهش چشمگیری در میزان درد و سایر عوارض بوتاکس مانند کبودی و … می شود و افرادی که به این مساله توجه کنند، قطعا نتیجه ای مطلوب در کنار تزریقی بدون درد را تجربه می نمایند.

کلینیک زیبایی دکتر محمدی مفتخر است برای هر کدام از زیباجویانی که بابت تزریق بوتاکس به کلینیک مراجعه می کنند، یک پک یخ خشک در نظر بگیرد و پس از تزریق نیز به ایشان تحویل نماید.

 

به امید روزی که تزریق بوتاکس در هیچ کلینیکی و در هیچ جای دنیا دردناک نباشد. این هدف به هیچ عنوان غیر قابل دسترس نیست و به سادگی و با مقداری دقت توسط پرسنل محترم دستیار پزشک و همچنین  پزشکان زیبایی قابل دسترس است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آدرس کلینیک

تهران، بلوار فردوس، بین رامین و گلستان ، پلاک 250 ،واحد 5

02144035013 - 09192926970

info@dralirezamohamadi.ir

اطلاعات تماس
آدرس کلینیک

تهران، بلوار فردوس، بین رامین و گلستان ، پلاک 250 ،واحد 5

02144035013 - 02144085491

info@dralirezamohamadi.ir