اشتراک‌گذاری

ناگفته ها در رابطه با فیلر بینی

آنچه لازم است قبل از تزریق فیلر بینی بدانیم !

تزریق فیلر بینی یکی از تزریقاتی است که می تواند در کنار ایجاد فرمی ایده آل در بینی، زیباجو را از انجام عمل جراحی های پرهزینه و پرخطر دور نموده و در عین حال احساس رضایتمندی از فرم صورت را در کسانی که به دلایل مختلف از شکل بینی خود راضی نیستند، به وجود آورد. رینوپلاستی غیر جراحی اصطلاحی است که به این روش اطلاق می گردد. البته توجه به شرایط زمینه ای بیمار در تعیین نوع درمان بسیار حائز اهمیت است و در بسیاری از موارد پزشک با معاینه دقیق ممکن است سایر روشهای تکمیلی مانند استفاده از نخ ها، آنزیم و … را توصیه نماید.

آیا تزریق فیلر بینی خطرناک است ؟

تزریق فیلر نه تنها در بینی بلکه در هر قسمت دیگری از بدن در شرایطی که توسط پزشک دارای علم، مهارت و تجربه انجام نشود می تواند خطرات جدی به همراه داشته باشد. همچنین در صورت رخداد عوارض، درمان آن نیازمند دانش، مهارت، سرعت عمل و دقت بالا می باشد. از همین رو توصیه موکد جامعه علمی در سرتاسر دنیا، انجام این خدمات در کلینیک های زیبایی معتبر و صرفا توسط پزشک زیبایی می باشد. تزریق فیلر بینی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد.

در تزریق فیلر بینی توجه به عوارضی مانند ایسکمی یا بسته شدن عروق ناحیه بینی اهمیت بیشتری نسبت به سایر نواحی دارد چرا که این ناحیه دارای عروق کمتری نسبت به سایر نقاط صورت است. از این رو حتما باید تزریق فیلر بینی در کلینیک توسط پزشک زیبایی مسلط به این کار و دارای دانش کافی نسبت به آناتومی و تنوع های زیستی در عروق این ناحیه انجام گردد. همچنین برند فیلر و شناخت صحیح خواص رئولوژیک آن در کاهش ریسک ایجاد عوارض نقش به سزایی دارد. در کلینیک زیبایی ذکتر محمدی انجام این تزریق با استفاده از برند های معتبر و دارای تاییدیه های جهانی توسط پزشک حاذق و با رعایت کامل اصول و پروتکل های علمی و متد های به روز دنیا انجام می شود؛ در نتیجه زیباجویان می توانند بدون نگرانی از ایجاد عوارض احتمالی و با خیالی آسوده و کاملا بدون درد این پروسیجر زیبایی را انجام دهند.

 

 

آیا تزریق فیلر بینی جای جراحی بینی را میگیرد ؟

قاعدتا تزریق فیلر بینی روشی موقتی است و از این رو نمی تواند جای جراحی بینی را بگیرد. همچنین در این روش نمی توان بینی را کوچک کرد ولی برای اهداف زیر میتوان از فیلر بینی بعنوان یک روش بی دردسر، سریع، کم هزینه و بدون درد و بیهوشی بهره برد :

  • لیفت و بالا بردن نوک بینی
  • از بین بردن قوز بینی و برجستگی ها
  • صاف کردن فرورفتگی های بینی
  • کاهش جزئی انحراف ها در بینی
  • حجم دادن به بینی های استخوانی

فیلر بینی چه مدت ماندگاری دارد ؟

ماندگاری فیلر بینی به عوامل متعددی بستگی دارد که مجموعه این عوامل می تواند ماندگاری فیلر بینی را بین 6 الی 18 ماه متغیر کند :

  • برند فیلر
  • تکنیک تزریق و پزشک
  • مراقبت بیمار
  • متابولیسم بدن فرد
  • حجم فیلر تزریق شده
  • انجام به موقع ترمیم

چه کسانی نباید فیلر بینی تزریق کنند ؟

افراد باردار و شیرده مانند تمام پروسیجر های زیبایی تهاجمی دیگر، مجاز به تزریق فیلر بینی نمی باشند. همچنین افرادی که دارای بیماری های زمینه ای مربوط به نقص سیستم ایمنی هستند یا بیماری های مزمن زمینه ای دارند حتما باید با تایید پزشک خدمات زیبایی را انجام دهند. سایر افرادی که تزریق فیلر به آنان توصیه نمی شود عبارتند از :

  • افرادی که قبلا ژل پاژ تزریق نموده باشند
  • افراد زیر 18 سال
  • کسانی که به بیماری BDD یا وسواس مبتلا هستند و انتظارات غیر واقعی از تزریقات زیبایی دارند
  • افرادی که سابقه حساسیت به فیلر بینی دارند

مزایای تزریق فیلر بینی چیست ؟

اگر بخواهیم یک ویژگی مهم برای فیلر بینی نام ببریم این است که با این روش شما نیاز نیست زیر تیغ جراحی بروید. البته که این تنها مزیت فیلر بینی نیست. از دیگر مزایای این روش بدون درد بودن، سریع الاثر بودن و مشخص شدن نتیجه کمتر از یک هفته، نداشتن درد، نماندن جای تزریق، قابل تغییر بودن و برگشت پذیر بودن، ارزان قیمت بودن و عدم تاثیر بر اعصاب حسی نسبت به جراحی بینی می باشد.

فیلر بهتر است یا ژل ؟

در پاسخ به این سوال باید اشاره کنیم که ژل هم نوعی فیلر است. در واقع هر ماده ای که نقش پرکنندگی در بدن دارد، نوعی فیلر است. به عنوان مثال چربی، ژل های هیالورونیک اسیدی، پی آر پی و حتی مزوژل ها نوعی فیلر قلمداد می شوند. در نتیجه تزریق ژل های هیالورونیک اسیدی یا فیلر های هیالورونیک اسیدی برای بینی انتخاب مناسبی است زیرا با جذب آب باعث افزایش اثربخشی بعد از گذشت یک هفته از تزریق می گردد.

هزینه تزریق فیلر بینی چقدر است ؟

پزشک زیبایی با توجه به فرم بینی شما و تجربه خود بهترین برند مناسب را به شما توصیه نموده و از تکنیک مناسب بینی شما برای فرمدهی آن استفاده می کند. هزینه فیلر به مشکلات بینی شما و نوع فیلر و تکنیک تزریق وابسته است. شما می توانید تزریق فیلر بینی در بهترین کلینیک زیبایی تهران یعنی کلینیک زیبایی دکتر محمدی را بدون کمترین نگرانی از درد و عوارض ناشی از تزریق امتحان کنید. برای اطلاع از قیمت دقیق فیلر بینی با پذیرش کلینیک تماس بگیرید تا همکاران ما در واحد پذیرش جهت مشاوره تلفنی و نوبت دهی با شما هماهنگی ها را انجام دهند.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آدرس کلینیک

تهران، بلوار فردوس، بین رامین و گلستان ، پلاک 250 ،واحد 5

02144035013 - 09192926970

info@dralirezamohamadi.ir

اطلاعات تماس
آدرس کلینیک

تهران، بلوار فردوس، بین رامین و گلستان ، پلاک 250 ،واحد 5

02144035013 - 02144085491

info@dralirezamohamadi.ir